15. května 2014 v 20:37 | Posted by: Lexi |  Reviews - Books
Věk: Bez omezení

Běžná cena: 299,-
Koupit: kniha | e-kniha (kniha obsahuje také namluvené cd)

Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství FRAGMENT. V tomto nakladatelství si také knihu můžete pořídit online již nyní za 254,-, s 15% slevou.
Anotace:
Naučte se francouzsky s úsměvem!

S Christophem, Isabelle a jejich přáteli si osvojíte praktickou slovní zásobu a naučíte se základy francouzské gramatiky. Díky CD ve formátu MP3 si poradíte i s francouzskou výslovností. Jednoduchá struktura této moderní učebnice je ideální nejen pro samouky.

Obsah knihy:
Moderní zpracování této učebnice (nejen) pro samouky obsahuje kromě francouzských textů a pravopisu zároveň i cvičení, která vám studium usnadní. Každá lekce navíc obsahuje na začátku slovníček, kde jsou shrnuty nejdůležitější pojmy. Tato slovíčka si můžete přehrát na cd, které je součástí knihy, a díky tomu hravě ovládnout i výslovu. Naučíte se také často používané fráze, na které autoři nezapmněli. V závěru knihy na vás čekají výsledky, které zabrání špatnému studiu. Od nudné knihy učebnici odlišují časté obrázky a celkové grafické zpracování.

Moje hodnocení:
Ještě nikdy jsem nehodnotila učebnici, ale pojďme na to. Začala bych asi poměrně nezvykle, a to od obálky, kterou si většinou nechávám někde na konec, pokud ji vůbec zmíním. Knize se musí nechat, že při prvním pohledu vypadá jako přesně to, co hledáte. Obálka není nijak přeplácaná, stručné informace a hotovo. To je to, co čtenář potřebuje a co ho láká, alespoň dle mého názoru. Pokud si jdete koupit učebnici, od které očekáváte, že vás něco naučí, je to přesně to, co zákazníka povzbudí. Dalším aspektem, který vás ke koupi nakloní, je rychlé prolistování - v knize je prostě vše, co potřebujete - mluvnice, gramatika, slovíčka, fráze, texty, cvičení, ... . Dobrý první dojem také dělají ilustrace.

Ani po koupi vás kniha ale nezklame. Francouzštinu se učím pouhých pár měsíců, tedy se umím představit a pár dalších slůvek. To je ovšem důvod, proč si ještě vzpomínám, jak na to jdou profesionální učitelé - stejný postup se nachází i v této knize. Nezačínáte od počítání, barev, oblečení a milion slovíček, což by vám v hlavě akorát udělalo guláš a trvalo by vám ruky, než byste základy komunikace vstřebali. Jde se pěkně pomalu, postupně se probírají různé věci a vy později přijdete na to, že při čtvrté lekci si pamatujete i ty předchozí. Tato kniha tedy nabízí rozhodně efektivní metodu výuky.

Zmiňovala jsem také cd, na kterém je výslovnost francouzských slov. Toto samozřejmě musím hodnotit pouze kladně. Kromě slovíček jsou namluveny i jednotlivé texty v učebnici, gramatika, číslovky, fráze, vše, na co si vzpomenete. Co mi ovšem vadí jsou zvuky trubky, které jsou jak na začátku tak na konci nahrávky, a je to nedozvučené - znělka je příliš hlasitá v porovnání s následujícím textem. To už nemluvím ani o tom, že by tam vůbec nemusela být. Toto spestření se tedy nepovedlo.

Také jsem již vzpomněla, že na konci knihy najdete výsledky všech cvičení - skvělá věc. Ne kvůli tomu, že můžete podvádět, ale že si skutečně můžete být jistí vaší odpovědí.

Celkově bych tedy knihu hodnotila kladně, až na můj problém s trubkou jsem na žádný jiný problém nenarazila. Knihu mám zatím krátce, tudíž jsem jí neprostudovala celou, na to budu mít ale hromadu času. Už se na lekce těším a věřím, že se díky této učebnici ve francouzském jazyce zlepším.
Za recenzní výtisk této knihy opět děkuji nakladatelství FRAGMENT.
FOLLOW LEXI | ASK | INSTAGRAM | TWITTER